13 września 2011

Nad czym pracuję...

Ostatnio tutaj pusto i cicho. Nie dlatego jednak, że nic nie tworzę - wręcz przeciwnie. Praca wre.
Poproszono mnie znów o wykonanie albumu na pierwszy roczek. Będzie dla chłopczyka, co stanowiło dla mnie wyzwanie, bo do tej pory spod moich rąk wychodziły pastelowe, dziewczęce albumy. Podjęłam się jednak jego wykonania i zauroczona kolekcją papierów At the seaside postanowiłam, że wykonam album o tematyce morskiej. Jako dodatki posłużyły mi przeurocze misiaki Forever Friends.

Dziś mały wstęp. Zdjęcia reszty - wkrótce...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...