2 grudnia 2011

Sezon świąteczny zacząć czas...

Po mału rozpoczynam już przygotowania do Świąt. Nie mogę się doczekać pieczenia i ozdabiania pierniczków, ubierania choinki... Święta Bożego Narodzenia są pełne magicznego klimatu. W oczekiwaniu na nie przygotowałam już pierwszą świąteczną kartkę. Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się w zeszłym roku właśnie przed Bożym Narodzeniem, od przygotowania kartek dla najbliższych. W tym roku kontynuuję tę "tradycję" :)
  Wzór tej kartki przyszedł mi do głowy przed snem. Miała być prosta, bez zbędnych zdobników. Jak to często w moich kartkach bywa, pojawiły się motywy warstwowe. Kropeczki i perełki wykonałam przy pomocy liquid pearls w kolorze white opal. Złote półperełki samoprzylepne pochodzą z serii Christmas collection. Napis powstał przy pomocy stempla z Lemonade, pokrytego złotym pudrem do embossingu. A oto efekt:




I detale:


1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...