21 stycznia 2012

Potworny albumik

Mocno rozciągnięte w czasie były moje prace nad poniższym albumem. Brak czasu mocno dawał mi się we znaki. Na szczęście już jest: album pierwszego roczku małego Ksawerego. Już od pierwszej chwili wiedziałam, po jaką kolekcję papierów sięgnę, by go stworzyć. Małe potworki to zestaw papierów wręcz idealnych, by stworzyć wesoły, dziecięcy album. Kolejne strony powstawały niemal samoistnie :)
 A oto długo oczekiwane efekty:

















Dziękuję za uwagę i zachęcam do pozostawienia komentarzy :)

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...