7 listopada 2012

Wyróżnienie

Dziś spotkało mnie miłe zaskoczenie. Okazuje się, że mój blog, który ostatnio troszkę zaniedbuję z powodu drastycznego braku czasu, otrzymał wyróżnienie. Nadane zostało ono przez Ewinkę.



Zasady wyróżnienia są następujące:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za *dobrze wykonaną robotę*.Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
W takim razie przystępuję do odpowiedzi na zadane pytania:
 
1. gilotyna
2. perły
3. prostota
4. pastelowe
5. proste
6. gotowe
7. tasiemka
8. mat
9. przestrzenne
10. ciągłe poszukiwanie
11. wiele, oj bardzo wiele :)
 
A z wytypowaniem nowych osób wstrzymam się chwilkę :) Chcę je sobie dobrze wybrać :)
Dziękuję Ewinko raz jeszcze :)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...