6 grudnia 2012

Mikołajkowy album harmonijkowy



  Na pomysł wykonania albumów harmonijkowych ze zdjęciami wpadłam poszukując upominków mikołajkowych dla najbliższych. To również idealna forma zastępcza dla kartki świątecznej. Album prosty, bez dużej ilości ozdób. Klasyczny.
  Serdeczne podziękowania dla jolagg, od której zaczerpnęłam przepiękne życzenia świąteczne do wydrukowania oraz dla Izabelindy, która jest autorką przepięknych zdjęć świątecznych w moich albumach.
  Pozdrawiam wszystkich zaglądających mikołajkowo :)









1 komentarz:

  1. Przepiękny album harmonijkowy... cieszę się, że cytat się spodobał i go wykorzystałaś.
    Pozdrawiam
    Jola

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...