22 września 2013

Jesienne wesele


Pamiętacie kartkę w kolorach żółci i granatu, którą wykonałam jakiś czas temu.
Uzupełniłam ją wtedy fioletem.
Kolory nie były w tamtej kartce bez znaczenia.
Miał ją otrzymać z okazji ślubu od swoich znajomych z pracy pewien mężczyzna,
który pracuje w firmie, w której barwy firmy, to właśnie 
żółty i niebieski.
Pracownicy firmy, to mocno kochliwi ludzie.
Kolejna para stanie na ślubnym kobiercu.
I dla nich kolejna karka.
Żółto-granatowa.
Z nutką fioletu :)

Jakość zdjęć kiepska. Nie potrafię ich robić o świcie...







 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...