12 lutego 2014

Patery, cake stand'y, etażerki - przydasiozbieractwo

    

 TK Maxx - sklep chyba wszystkim znany. Szczególnie ulubiłam sobie w nim stoisko z wyposażeniem kuchni. Nie jestem w stanie zliczyć, jak wiele ładnych i przydatnych rzeczy tam już kupiłam. Nie spędzam niestety każdej chwili w kuchni gotując, piekąc, przyrządzając coraz to wykwintniejsze potrawy. Zwyczajnie lubię się otaczać ładnymi przedmiotami. Może gdybym była blogerką kulinarną, mogłabym to usprawiedliwić kulinarną działalnością i piękną otoczką, jaką należy jej stworzyć. A tak, to mogę to wytłumaczyć tylko li i wyłącznie ( a może aż) estetycznym zamiłowaniem.


      Miewam różne fazy zbieractwa. Obieram sobie jakąś dziedzinę i szukam tak długo, aż znajdę to, na co poluję. Ostatnio padło na patery do ciasta i wszelkiej maści etażerki piętrowe. Większość znalazłam właśnie w TK Maxx'ie, jednak nie mogłam tam dostać prostej, białej patery z delikatnym zdobieniem. 

     
    Cierpliwość moja w tej materii nie zna jednak granic i spokojnie sobie czekałam i poszukiwałam, aż natrafiłam w końcu na tę jedyną. Wyobraźcie sobie, że zdążyłam już nawet wcześniej zakupić do niej klosz szklany, byłam pewna, że prędzej czy później będę go miała na czym postawić.


     W odnalezieniu wymarzonej patery do ciasta pomogła mi strona WESTWING. Znaleźć tam można przepiękne elementy wystroju wnętrz, począwszy od mebli, a skończywszy na dekoracjach w określonych stylach. Gratka dla każdego, kto urządza mieszkanie w konkretnym zamyśle stylistycznym. Jednak nie jest to zwykły sklep internetowy. Przedmioty usystematyzowane są w kampanie tematyczne, te zaś określone konkretnymi przedziałami czasowymi dostępne są krótko. Jeśli otrzymujemy newsletter, jesteśmy na bieżąco i możemy polować na wnętrzarskie cudeńka.


     Wróćmy jednak do mojego cudeńka. Patera na ciasto. Niby taka zwykła, taka prosta i nic takiego, a nigdzie wcześniej  nie mogłam takiej dostać. Miała być biała, z delikatnymi zdobieniami, o średnicy 26 cm. I jest! Taka moja, wymarzona...

Macie ulubione sklepy z elementami wyposażenia wnętrz?A może i Wam udało się coś ładnego ostatnio upolować?





Do zobaczenia!
L'Arte

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...