15 lipca 2014

Wracam z nowym albumem

   Nie było mnie dość długo na blogu... Przyznaję szczerze, że w ostatnim czasie miałam tyle zawirowań w życiu zawodowym, że kompletnie nie miałam czasu skupić się na niczym innym. A blog wymaga czasu, wymaga dopieszczenia. Nie mogę sobie wpaść, zostawić byle czego. To moje miejsce i chcę, by było ładnie :) Bo lubię, jak jest ładnie. W związku z tym stwierdziłam, że lepiej, jak będę wstawiała posty wtedy, kiedy czas będzie temu sprzyjał.
   
   I oto jestem z moim nowym, albumowym dzieckiem. Albumy, to zdecydowanie projekty, które wykonuję najchętniej. Już sama świadomość, że trafiają do kogoś jako prezent powoduje, że wkładam w nie całe serce. Tworzenie ich mocno mnie też relaksuje. Wycinanie, sklejanie, ozdabianie... Uwielbiam! Jeden ze sposobów na twórcze odreagowanie - zdecydowanie!

   A teraz kilka zdjęć, żeby Was nie zanudzać:






Kto jeszcze do mnie zagląda? :)

pozdrawiam
L'Arte

1 komentarz:

  1. Ja zaglądam! :) Jestem pod wielkim wrażeniem.Super albumik! I jak nie przepadam za Kubusiem Puchatkiem to te grafiki są piękne!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...