5 listopada 2014

To co daje radość i kolejna sesja

    Kolejna sesja zdjęciowa dla magazynu "Live&travel" i kolejna śliczna modelka. Ostatnio udaje mi się częściej sięgać po mój pas z pędzlami, co bardzo mnie cieszy. Czuję się wtedy, jak ryba w wodzie. To mój żywioł... Tym bardziej celebruję te momenty i cieszę się, że użyczające mi swoich twarzy modelki są niezwykle cierpliwe, bo lubię delektować się tymi chwilami. Cóż poradzić ;)
  
    W tajemnicy zdradzę Wam, że poprzednia moja modelka Z TEJ SESJI oraz ta z poniższej sesji, to przyszłe mamy. Postanowiłam skorzystać z tego, że kobiety w ciąży mają wyjątkowy błysk w oku oraz cudownie rozkwitają przed aparatem. Dzięki temu byłam pewna, że efekt sesji będzie cudowny.

    Ostatnio jakoś brak mi weny do pisania, dlatego nie zamęczam wywodami na siłę. Obejrzyjcie i jeśli macie ochotę  zostawić kilka słów, z przyjemnością poczytam. Systematyczność, z jaką prowadzę bloga jest mało imponująca, tym przyjemniej zobaczyć, że ktoś zagląda.


modelka: Małgosia
makijaż: dla jednych Ania, dla innych Larte, w skrócie - ja


zdjęcie PRZED




   
Do zobaczenia
L'Arte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...