2 grudnia 2016

Pielęgnacja twarzy ze skórki banana - maska w płacie Intelligent Skin Therapy

Wiecie czego poszukuję w pielęgnacji twarzy? Widocznych rezultatów, szybkości działania, wygody stosowania. Wybieram produkty, które o takie właśnie działanie podejrzewam. Dlatego tak bardzo lubię maseczki do twarzy. Nie wszystkie jednak posiadają powyższe cechy. Ostatnio używałam taką jedną, o której warto wspomnieć, bo spełniła wszystkie moje oczekiwania. Maseczka ze skórki banana. Brzmi ciekawie?

maska w płacie intelligent skin therapy




Maski w płacie. Czy jest ktoś, kto jeszcze o nich nie słyszał? Proste i wygodne w stosowaniu, o kolorowych, przyciągających wzrok opakowaniach. Swoją formułą wpasowują się idealnie w zabieganą, zapracowaną rzeczywistość. Otwierasz, stosujesz i po 20 minutach cieszysz się piękną skórą. Czy to wogóle możliwe? Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała. Za zwykłymi maseczkami nie bardzo przepadam z prozaicznej przyczyny - nie lubię ich zmywać z twarzy. Niby drobiazg, a powoduje, że nie mam ochoty ich aplikować, bo sama myśl o usuwaniu ich z twarzy skutecznie mnie zniechęca.


intelligent skin therapy



MASKA W PŁACIE - WYGODNA PIELĘGNACJA TWARZY



Maseczki w płacie, to zupełnie inna historia. Wyciągasz toto z opakowania, przyklejasz do twarzy i po kilku minutach cieszysz się piękną skórą. Niezwykła wygoda. Nic, tylko spróbować. Skusiłam się.  Na pierwszy ogień poszła maska w płacie Intelligent Skin Therapy z KOLAGENEM. Dedykowana skórze po 30 roku życia (to moja skóra). Na płacie wykonanym z biodegradowalnej bawełny wykonanej ze skórek i liści banana. Brzmi nieźle. Ważniejsze dla mnie jest jednak działanie. Formuła mocno skoncetrowana miała odmłodzić i nawilżyć moją skórę. Tego potrzebowałam.



W opakowaniu znajduje się mocno nasączony płat. Ilość dobroczynnego koncentratu jest imponująca. Aplikacja jest niezwykle prosta i nie przysparza kłopotu. Maska trzyma się twarzy, nie ześlizguje się z niej. Nie trzeba leżeć, ale z drugiej strony czemu odmawiać sobie tej chwili niczym nie zakłóconego relaksu? Połóżcie się zatem i czerpcie przez 20 minut przyjemność z tego kosmetycznego dobrodziejstwa. Jedyne co mnie zaskoczyło, to kompletny brak zapachu. Liczyłam na jakieś aromatyczne doznania. A tu nic, kompletnie bezwonnie. Z drugiej strony może to i dobrze. Składniki perfumujące mogą podrażniać. To ważna informacja dla "wrażliwców".





Po usunięciu maski moja skóra była w bardzo przyjemny sposób wygładzona i nawilżona. Odczucie było bardzo komfortowe. Miałam wrażenie, że konkretnie uzupełniła wilgoć, jak ja to lubię określać - porządnie się napiła. A moja sucha skóra lubi pić. Jej struktura była jednolita. Tego oczekiwałam od maski i mogę napisać, że spełniła moje wymagania. Efekt utrzymywał się przez kilka dni. Polecam robić sobie taką przyjemność raz w tygodniu. Niech będzie uzupełnieniem codziennej pielęgnacji. I będę nudna, bo powtarzam o tym przy każdym temacie o pielęgnacji: pamiętajcie o wcześniejszym wykonaniu peelingu. Inaczej składniki aktywne nie będą miały możliwości przedostać się w głąb skóry. O dobrych peelingach wspominałam TU i TUTAJ.



Masek Intelligent Skin Therapy jest kilkanaście rodzajów. Dla każdego rodzaju skóry, na przeróżne jej potrzeby. Z witaminą C, białą herbatą, ceramidami, miodem, rumiankiem, algami, witaminą E... Ufff... Sporo tego. A! Są też dwie typowo dla mężczyzn: z bambusem i solą morską i z brązowym ryżem. Męska skóra ma inną struturę, a co za tym idzie inne potrzeby. Marka pomyślała też o tym. Bardzo mi się to podoba. Swoją maskę kupiłam w Kosmetykomanii za 9,90 zł.


Ja pozostanę wierną fanką masek w płacie ze względu na wygodę ich stosowania i szybkość działania. Stosowaliście kiedyś takie maski? Jakich marek? Co o nich sądzicie?


pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Jeżeli efekt utrzymywał się przez kilka dni to na pewno warto wypróbować ;) Dzięki bo nie znałam tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować tą maskę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga :) Genialny jest :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuje wypróbować produkty do pielęgnacji dostępne w sklepie www.forever-kosmetyki.pl. Ja bardzo szybko zauważyłam pozytywne efekty ich stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. super wpis <3 chętnie wypróbuję maskę

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. Maska w płacie to moje chwile relaksu i pielęgnacji. Skóra wdzięczna za odrobinę luksusu i nawilżenia!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...