31 maja 2019

Makijaż ślubny Gdynia - Larte Anna Szymczak


Od dłuższego czasu nie pojawiam się już na blogu, ponieważ poświęciłam się całkowicie temu, z czym już od dawna związana jest moja droga zawodowa. Powróciłam do pracy na własny rachunek i ze zdwojoną energią prowadzę firmę o nazwie, która jest ze mną „od zawsze” - LARTE. Wykonuję makijaże ślubne, okolicznościowe, na potrzeby sesji zdjęciowych itp. na terenie Gdyni, całego Trójmiasta i okolic.

Z ofertą mojej firmy można się zapoznać na mojej stronie internetowej: LARTE Anna Szymczak

A poniżej przykłady wykonanego przeze mnie w ostatnim czasie makijażu ślubnego. Miłego oglądania.















11 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaże wymiatają, podoba mi się pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż cudowny, widać że masz talent :D jakich kosmetyków używasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż przepiękny, jednak nawet najlepszy makijaż nie będzie wyglądał dobrze na problematycznej cerze. Ja przede wszystkim staram się zadbać o stan mojej skóry, dlatego stosuje dobre kosmetyki.
    https://www.foreveraloes.eu/

    OdpowiedzUsuń
  5. łał naprawdę piękny makijaż!! Gdyby jakaś panna młoda szukała jeszcze makijażystki i fryzjera na swój ważny dzień to zobaczcie na stronę https://wellmetime.com/ tutaj możecie znaleźć w swojej okolicy specjalistów z branży beauty i zaprosić ich do siebie by stworzyli cos pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jakich kosmetyków korzystacie na co dzień? Od pewnego czasu korzystam z produktów https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/potrzeby-skory/cera-wrazliwa-i-naczynkowa. Ofertę tego sklepu poleciła mi znajoma i jestem jej bardzo wdzięczny, świetna jakość w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne makijaże ślubne. W wolnej szczególnie mieszkanki Poznania i okolic mogą zerknąć na ciekawe prace https://oliwiaprzychodzka-makeup.pl/makijaz-slubny-poznan/ w zakresie makijażu ślubnego

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham, jak nawilżają moją skórę. To jak nawadnianie rośliny, ale dla mojej twarzy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...