23 marca 2011

Album (zajawki)

Ostatnio przez kilka dni zajęta byłam tworzeniem albumu dla koleżanki. Ma być dodatkiem do prezentu na chrzciny. Tematem przewodnim miały być żabki, więc takowe w albumie się pojawiły. Utrzymany jest w pastelowych kolorach (na takich mi się chyba najprzyjemniej pracuje). Żabki wykonane w całości ręcznie z wycinanych i sklejanych elementów. Dziś tylko kilka fotek. Więcej, gdy moja praca trafi do (tymczasowej) właścicielki :) Mam nadzieję, że album będzie się podobał.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...