25 grudnia 2014

Świąteczno - noworoczne rozdanie


    Kochani... 

Dziś chciałam Was zaprosić na mój fanpage na Facebooku. Znajdziecie na nim świąteczno - noworoczne rozdanie, w którym możecie wygrać fantastyczne kosmetyki marek: DIOR, ESTEE LAUDER i NYX. Wystarczy kliknąć w poniższy link, przeczytać zasady rozdania i wziąć w nim udział:


Zgłoszenia przyjmuję do 01.01.2015 r. do godz. 24:00

Powodzenia!


A tak prezentują się nagrody, które można wygrać:

rozdanie, candy, blog, kosmetyki, makijaż, dior, estee lauder, wizaż, konkurs
 
Miłego świątecznego wypoczynku! 

pozdrawiam
L'Arte



1 komentarz:

  1. Super blog bardzo ciekawy: ) Miło tu u Ciebie : ) Będę tu częściej zaglądać bo warto : )Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...