30 marca 2015

Jak zrobić wielkanocną ozdobę? DIY

   

   Wiosna, wiosna...

    Zbliżającym się świętom, zawsze towarzyszą u mnie metamorfozy w mieszkaniu. Tym razem przygotowałam coś szybkiego i prostego w przygotowaniu: wielkanocną ozdobę.

kompozycja I wielkanoc I kwiaty I baranek wielkanocny I ozdoba wielkanocna I


    Sadzonki hiacyntów i mini narcyzów są ogólnie dostępne i bardzo tanie. Nie ma lepszego czasu, by stworzyć z nich ciekawą ozdobę do wnętrza. Gdy przekwitną, wystarczy przesadzić je do ogrodu, by cieszyć się nimi w przyszły roku.


Jak zrobić wielkanocną ozdobę?


     Do przygotowania kompozycji potrzebujemy:


- dowolonego naczynia
-cebulek kwiatowych
- świeczek,
- ceramicznej figurki (baranka, zajączka itp.)
- dowolonych dodatków (u mnie styropianowe, nakrapiane jajeczka oraz drewniane krążki)


    Kwiaty wyciągamy z osłonek i układamy w dowolnej kompozycji w szklanym naczyniu. Pozostałe elementy ozdobne układamy, wypełniając puste przestrzenie pomiędzy sadzonkami. Zupełnie proste, a cieszy oko i będzie pięknym elementem na świątecznym stole.

    Ja do stworzenia swojej kompozycji użyłam szklanej patery na owoce.  Można ją zastąpić szklaną misą, metalowym, ozdobnym wiaderkiem, większą doniczką... Możliwości niezliczona ilość, a efekt za każdym razem bardzo ciekawy.





    Z niecierpliwością czekam, aż moja ozdoba zakwitnie kolorami rozwiniętych kwiatów, a Was zachęcam do stworzenia własnej. Może zachęcę Was jeszcze bardziej, gdy napiszę, że czas przygotowania (pomijając zakupy) nie przekracza 20 minut.

Zapraszam serdecznie, do obejrzenia innych kursów  DIY na  moim blogu. Wszystkie znajdziecie TUTAJ.


Zainspirowani? 
Mam nadzieję, że tak!

Do zobaczenia
Larte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...