8 maja 2015

Makijaż dla zielonych oczu


    Kolor bordo, kolor wina. Piękny, elegancki, ale w makijażu bywa niebezpieczny. Cudownie podkreśla zielone tęczówki, lecz źle dopasowany potrafi narobić więcej złego, niż dobrego. Przy okazji kolejnej sesji dla Live&Travel, postanowiłam z nim zaryzykować. Moja modelka Gosia ma bowiem przepiękne, zielone oczy. Jak wyszło? Sami zobaczcie... A po więcej makijaży zapraszam na moją stronę: Larte Anna Szymczak

Modelka: Gosia
Makijaż: Anna Szymczak
bordowy naszyjnik: by dziubeka


PRZED MAKIJAŻEM:




Anna Szymczak, oczy, makijaż, sesja, foto, bordo, masala

3 komentarze:

  1. ten fioletowy cień idealnie podbija jej tęczówkę ;) Mega makijaż :)
    Zapraszam do mnie na nowy post !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...