15 maja 2015

Pamiątka I Komunii Świętej


    Zostałam poproszona o wykonanie Pamiątki I Komunii Świętej. Pierwszy raz robiłam kartkę z takiej okazji. Postawiłam na kolory delikatne, pastelowe. Kartka jest personalizowana, co wyróżnia ją od kartek kupionych w kiosku/ sklepie/ Empiku. Temat Komunii Świętej tak bardzo mi się spodobał, że w przyszłości mam zamiar wykonać pamiątki komunijne w różnych formach...


    Dostałam ostatnio sporo zapytań o to, jaka jest ostateczna "forma podania" moich kartek. Postanowiłam pokazać to na zdjęciu. Kartka zapakowana jest, jak kartki sprzedawane w sklepach - w celofanową, przezroczystą torebeczkę z załączoną kopertą. Wewnątrz kartki na życzenie osoby zamawiającej drukowane są specjalne życzenia, lub wnętrze karty pozostaje puste. W przypadku kart okazjonalnych, na specjalne życzenie dodawana jest kieszonka, która umożliwia wsunięcie banknotu.


    Całość prezentuje się następująco:
   
kartka, pamiątka, kartka z okazji komunii świętej, komunia, komunia święta, cardmaking, larte, larteblog


Zachęcam do pozostawienia komentarza.

pozdrawiam
Larte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...