15 czerwca 2015

Kremy BB, CC, DD, EE... Który dla kogo?

    Kremy korygujące (nie mylić z tonującymi) święcą w ostatnim czasie swoje tryumfy. Do tego stopnia, że w chwili obecnej mamy ich już na rynku 4 rodzaje. BB, CC, DD, EE... Śmieję się, że niedługo przejdziemy przez wszystkie litery alfabetu. Jednak co kryje się pod tymi skrótami? Po co aż tyle rodzajów? Czym się one od siebie różnią? Można się w tym totalnie zagubić. Aby pomóc Wam poruszać się w gąszczu kremowych skrótów, przygotowałam małą ściągawkę. 

    Kremy korygujące polecam dla osób, które lubią produkty lekkie, łatwe w użyciu. Łączą one bowiem cechy lekkich podkładów z funkcją pielęgnacyjną i wysokim filtrem przeciwsłonecznym.


    Pierwsza w moim życiu i zupełnie prosta infografika, która pomoże Wam odnaleźć różnice i wybrać ten, który będzie idealny:

kremy korygujące, krem bb, krem cc, krem dd, krem ee, makijaż, pielęgnacja, korygowanie skóry, matowienie, trądzik

krem bb, krem cc, estee lauder

Używacie kremów korygujących?
Czy wolicie podkłady?

pozdrawiam
Larte

4 komentarze:

  1. Testowałam zarówno kremy BB jak i CC. Krem CC firmy Arbonne - nie przypadł mi do gustu. Zostawił mi na skórze dosyć grubą warstwę, która mi się ważyła albo zbyt mocno świeciła. Przetestuje go jeszcze raz w jakieś mocno zimne dni, Szkoda go wyrzucić bo cena wysoka.
    Krem BB miałam w zeszłe wakacje z Garniera i był rewelacyjny i zastanawiam się czy to nie jest właśnie ten czas by do niego wrócić. W pracy mamy gorąco i czuję, że podkład jest zbyt ciężki na taki upał.
    Może jest jakiś krem BB, który jakoś szczególnie polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestowałam kilka różnych kremów BB. Te, które wg mnie zasługują na zainteresowanie, to: Estee Lauder i Dior. Wiem, półka wysoka i nie na każdą kieszeń. Dlatego znalazłam też fajny BB w marce Bourjois :) Prawda jest taka, że kremy BB różnią się od siebie konsystencją, wykończeniem. Ja sobie cenię lekkość i satynowe wykończenie takiego produktu. By znaleźć idealny dla siebie, trzeba pójść do perfumerii/ sklepu kosmetycznego i "pomacać" tester ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam produktów tego typu. Zawsze pod makijaż nakładam jakiś lekki żel lub krem aloesowy.
    https://www.aloevera.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczona, jak łatwo można poprawić swój look? Te triki kosmetyczne są moim nowym must-have!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...