29 stycznia 2014

Ślub w kolorze cz.II - czekoladowe wesele

     To chyba ta pogoda powoduje, że mam ostatnio miliony słodkich zachcianek. Ciepła szarlotka, gorąca czekolada... No właśnie - czekolada. Kiedy o niej pomyślałam, jednocześnie stwierdziłam, że to doskonały kolor do mojego cyklu "Ślub w kolorze".
     Głęboki, nasycony brąz jest niesamowicie elegancki. Jego główną zaletą, jako koloru ślubnego, jest jego cudowna wręcz symbioza z innymi kolorami. Połączenie z bielą jest przepiękne, ale spróbujcie połączyć odcień gorzkiej czekolady z: ecru, złotem, bordo, turkusem, różem, fioletem, pomarańczem, a również się nie zawiedziecie.
    Dla osób, które wolą, by biel dominowała w ślubnej oprawie, polecam nasycony brąz, jako dodatek kolorystyczny. Wystarczy szarfa u sukni ślubnej, opaska we włosach z elementem w kolorze czekolady, albo głęboki, nasycony brązem makijaż.
    Ten kolor może pociągnąć za sobą kolejne pomysły aranżacyjne podczas wesela: czekoladowa fontanna jako słodki poczęstunek dla gości, etażerka pełna czekoladowych pralin, tort czekoladowy... Mniam... I znów mam ochotę na coś słodkiego.
     Pozostaje mi żałować, że kiedy brałam ślub prawie 10 lat temu (ufff... jak ten czas leci) sama nie wpadłam na pomysł wesela w czekoladowej oprawie. Brąz i turkus - piękne połączenie, jak dla mnie idealne na ślub latem lub jesienią.
     Pozostawiam Was z eleganckimi, czekoladowymi inspiracjami. I dajcie znać, o jakim kolorze chcielibyście poczytać w kolejnym odcinku tego cyklu?

1

2

3

Spójrzcie na tą czekoladową fontannę. Do tego kawałki owoców na patyczkach. Pycha!
4
A może by tak odwrócić dominantę kolorystyczną: ciemna suknia ślubna i biały bukiet? 
Czemu nie? Do odważnych świat należy!

5
Pióra i kolor gorzkiej czekolady: klasa i elegancja.

6
Pobawmy się odcieniami monochromatycznymi: czekolada, brąz, ecru i złoto. Doskonałość w każdym calu...

7

8
A na koniec oryginalne i piękne połączenie z pistacjową zielenią. Jak dla mnie bardzo, bardzo eleganckie.

9
Fot. 1-9/ Pinterest

I jak, zainspirowani?
Powodzenia w ślubnych przygotowaniach i do zobaczenia niebawem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...