29 listopada 2014

Metamorfoza i makijaż


    Dziś kolejny post z cyklu "metamorfozy Douglas" dla czasopisma "Live&travel". Poprzednie metamorfozy odnajdziecie tutaj: metamorfoza I, metamorfoza II. Mam ogromną przyjemność, już po raz trzeci z rzędu, wykonywać makijaż i małą zmianę wizerunkową. Mnóstwo satysfakcji oraz zadowolenia z efektów pracy przynoszą mi te sesje.

     Tutaj znajdziecie artykuł, którego autorką treści jestem również ja oraz listę kosmetyków, których użyłam do wykonania makijażu:
Live&Travel
    Popatrzcie, co nam wyszło tym razem:

makijaż i stylizacja: Ja
modelka: Małgorzata Wdzięczna
foto: Agnieszka Potocka  

makijaż, metamorfoza, zmiana, stylizacja, przed i po, makeup, beauty, glamour
PRZED I PO


Podoba Wam się powyższa metamorfoza?
Jestem ciekawa Waszych opinii.
Czy chętnie oglądacie na moim blogu takie posty?
Dziękuję za każdy komentarz :)

pozdrawiam
L'Arte










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...