28 grudnia 2015

10 najpopularniejszych postów w 2015 roku

    Święta minęły zbyt szybko i czas podsumować Stary Rok. Dla mnie osobiście był on niezmiernie ważny - tak ze względów związanych z blogiem, jak i w życiu prywatnym. Dokonałam większej mobilizacji w kwestii umieszczania postów (mam nadzieję, że to zauważyliście). Dzięki temu jest nas tutaj dużo większa grupa, co uwierzcie, bardzo mnie cieszy. Wiem już, że to, co umieszczam jest dla Was ciekawe, może i inspirujące? Taką mam nadzieję.

    Postanowiłam w związku z powyższym zobaczyć, jakie posty na moim blogu były dla Was najciekawsze. Zapraszam Was na mały rekonesans:


10 najpopularniejszych postów w 2015 roku:

 

   Na zaszczytnym 10 miejscu znajduje się post o PĘDZLACH ZOEVA ROSE GOLDEN




   To był mój wymarzony zakup. Uwielbiam pędzle do makijażu i mam ich bardzo dużo, jednak jak się okazuje - nigdy dość. A pędzle Zoeva polecam Wam serdecznie. Każda kobieta powinna takie mieć w swojej kosmetyczce. Makijaż nimi robi się sam. No prawie.


    
Kolejne miejsce na liście popularnych postów zajmuje post O ORGANIZACJI URODZIN DLA DZIECI


    Nie dziwi mnie to, bo zdaję sobie sprawę, że posty z kategorii parenting cieszą się dużą poczytnością w internecie. Mam nadzieję, że udało mi się zainspirować Was tym postem do stworzenia imprezy dla dzieci we własnym domu, wcale nie dużym nakładem pracy.




Miejsce 8, to post zakupowy - TOREBKA IVANKA TRUMP

    Jak widać lubicie posty zakupowe. A może jednak poszukiwaliście informacji o konkretnie tej, mało znanej projektantce mody? Ilość wejść na powyższy post była spora. Chyba muszę przemyśleć częstsze pokazywanie moich zakupowych zdobyczy.  


I miejsce 7, a na nim ŻYRANDOL ZA 6 ZŁ.
   
    Lubicie posty z kategorii DIY i bardzo mnie to cieszy. Sama kategoria jest zresztą na blogu jedną z najczęściej odwiedzanych. To motywuje mnie do dalszego pokazywania Wam, co udaje mi się wymyślić. Dziękuję Wam za to.





Drugą piątkę najpopularniejszych postów zamyka post o COTTON BALL LIGHTS

    To chyba najpopularniejsze światełka 2015 roku. Mikołaj w tym roku spełnił nasze marzenie (chyba przeczytał mojego bloga) i mamy w końcu nasze śliczne, pastelowe kuleczki. Może pokażemy je Wam, jeśli chcecie?


I mamy pierwszą piatkę. A otwiera ją 10 MOICH ULUBIONYCH KOSMETYKÓW
   
    Lista już odrobinkę do zweryfikowania, bo od tamtego czasu pojawiło się w mojej łazience i kosmetyczce sporo nowości. To chyba jest niezły pomysł na post w Nowym Roku? Swoją drogą bardzo lubicie moje posty kosmetyczne. Hmmm...




Zaszczytne 4 miejsce zajmuje GĄBECZKA GLAM SPONGE



    A raczej recenzja dotycząca jej stosowania. Znajdziecie tam plusy i minusy, uwagi dotyczące aplikacji. Słowem wszystko, czego chcielibyście się dowiedzieć. I ogromna ilość z Was skorzystała z mojej wiedzy i doświadczenia w tej materii (makijażowej materii). Jeśli interesujesz się makijażem, a nie czytałaś/łeś tego postu - koniecznie musisz zajrzeć.


Miejsce 3 i podium, a na nim TURCJA - CO ZABRAĆ, CO SPAKOWAĆ?



    To było dla mnie spore zaskoczenie. Przed naszym wakacyjnym wyjazdem do Turcji poszukiwałam informacji, jak powinna wyglądać pod względem zawartości nasza walizka. Nie mogłam nigdzie znaleźć dobrze i rzeczowo zebranych informacji. Po powrocie z podróży postanowiłam więc zrobić dla Was mini poradnik. Jak widać taka wiedza przydała się nie tylko mi.




MANICURE HYBRYDOWY - moje za i przeciw tej metody.



    Manicure hybrydowy cieszy się ogromną popularnością. I to widać. Polki polubiły tą metodę, ja również. Jeśli macie ochotę poczytać o jej plusach i minusach - wskakujcie na post.


Zaszczytne, pierwsze miejsce przypada w udziale 

    Poszukujecie informacji na temat nowinek w dziedzinie kosmetyki i pielęgnacji. Przetestowałam to urządzenie i mogłam podzielić się z Wami opinią na jego temat. Swoją drogą tak wysoka pozycja postu kosmetycznego powoduje, że muszę przemyśleć, czy odejście od tej dziedziny na blogu było dobrym posunieciem? Jak sądzicie? Może jednak potrzebujecie takich postów u mnie?


    To by było na tyle. Co sądzicie o pierwszej dziesiątce najbardziej poczytnych postów?
Czy któryś z nich i Was zainteresował?

pozdrawiam





6 komentarzy:

  1. post z pędzlami i hybrydami <3 oba są po prostu genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? To chyba muszę wrócic do pisania o kosmetykach :)

      Usuń
  2. Pędzle cudne. Chyba tez przygotuję tego typu post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie jestem fanką wpisu o hybrydach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałam Cię do takiego manicure? Ja właśnie zastanawiam się nad samodzielnym jego wykonywaniem i zakupem zestawu startowego :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...